The Grand Palace , eindelijk - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Gezin Brandon - WaarBenJij.nu The Grand Palace , eindelijk - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Gezin Brandon - WaarBenJij.nu

The Grand Palace , eindelijk

Door: Kaar

Blijf op de hoogte en volg Gezin

07 Augustus 2015 | Nederland, Maassluis

Na een goede nachtrust en een heerlijk ontbijt ( gebakken rijst met groente voor de liefhebbers, drie keer raden haha) een tuk tuk genomen naar de stad.
Ook vandaag weer eerst een chauffeur die vertelde dat het vandaag pas om 1 uur open ging en dat hij ons wel ergens anders heen wilde brengen, maar daar trappen wij nu niet meer in mijnheer.
De volgende zette ons keurig af bij de Grand Palace.
Na de lange rij getrotseerd te hebben en keurig onze lange doeken omgewikkeld ( bedankt Jose, perfect!) konden we in de volgende rij om een iets geschikter hemdje voor Lone te fixen, maar nadat dat geregeld was, konden we naar binnen.
Wat een pracht en praal, overal waar je kijkt tempels met ingelegde steentjes, beelden, offerplaatsjes, en vooral hordes mensen waarvan het grootste gedeelte met een parasolletje.
Jullie kunnen je voorstellen hoe dat gaat in zo'n drukte.
Maar absoluut de moeite waard!
Na het bezoek heerlijk neergeploft bij de Starbucks en onze weg vervolgd naar de Wat Phra, de liggende Buddha.
Rob en Lone onder een boom achtergelaten en Belle en ik weer netjes in doeken gewikkeld en blootsvoets deze enorme, gouden, languit liggende Buddha bewonderd.
Echt indrukwekkend, vooral de afmetingen.
Na al dit moois zijn we richting hotel gegaan.
Even bijkomen in de airco en op het terras voordat we straks op de trein stappen naar Chiang Mai!
Ben benieuwd of we beetje kunnen slapen tijdens dit 12 uur durende treinreisje

• 07 Augustus 2015 - 12:10

Gusje:

• 07 Augustus 2015 - 13:25

Pa/Ma Brandon:

Bedankt voor het delen van de eerste ervaringen. Keurig verslag! Kan me voorstellen dat Rob en Lone niet zo erg gecharmeerd zijn van de vele beelden. Tijdens onze trip was dat ook het geval met Ma; daargelaten de bevangenheid door de hitte. Genieten jullie en laat je niet van de wijs brengen.
    Liefs,
    Pa/Ma Br.

• 07 Augustus 2015 - 13:51

Astrid:

past dat hemd nou???? hihihi
    volgens mij worden jullie gebombardeerd met indrukken.... super!! xx