Tuk tuk love - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Gezin Brandon - WaarBenJij.nu Tuk tuk love - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Gezin Brandon - WaarBenJij.nu

Tuk tuk love

Door: Kaar

Blijf op de hoogte en volg Gezin

11 Augustus 2015 | Nederland, Maassluis

Volledig relaxed! Zo voelen we ons momenteel!
Een dag aan het zwembad en een heerlijk massage doen wonderen.
In dit guesthouse kregen we vanmorgen een mobieltje met een Thaise simkaart met wat nummers van de eigenaren, politie en tuk tuk drivers!
Nu hoeven we niet eens de straat op om er een aan te houden, nee nu bel ik er gewoon een in m'n beste Thais.
Wordt steeds luxer naarmate de reis vordert!
Werkte perfect want even later stond Tun voor de deur om ons naar Riverside Bar/restaurant te brengen.
De meeste tuk tuks hebben een bank voor drie personen en een klein zitje voor een klein achterwerk.
Heel af en toe tref je een tuk tuk met alleen een bank en dan hebben ze voorin naast de driver plek voor 1 bil: op de accu wordt een kussentje gelegd. Geweldig! Bloedheet die bil als je uitstapt maar beste uitzicht, wel andere bil, been en arm goed binnenboord houden want voor je het weet raas je langs een scooter, andere tuk tuk of auto.
Ik kan er geen genoeg van krijgen en denk dat ik er een laat exporteren.
Net dus ,zoals de naam van het restaurant al verklapt, aan de rivier gegeten, Loon ging voor de pizza, wij weer heerlijk aan de rijst met groente en nieuw voor ons hier de gefrituurde champignons.
Prachtig uitzicht, bliksem in de lucht en live muziek
Het was weer heerlijk! Na de rekening Tun weer gebeld en nu lekker lui op bed.
We duiken er op tijd in want morgen wachten er hele grote vrienden op ons....

• 11 Augustus 2015 - 19:22

Mary:

Wat is het leuk om jullie vakantie verhalen te lezen ik geniet er van en wat is de Thaise keuken toch lekker he

• 11 Augustus 2015 - 19:30

Marianne:

Wat een heerlijk verhaal weer,,ben benieuwd naar morgen :-) truste allemaal x

• 11 Augustus 2015 - 20:58

Rachel:

Ben benieuwd naar die grote vrienden...

• 11 Augustus 2015 - 21:48

Astrid:

ik zie dat Nick & Simon ook aanwezig waren...
    Leuke verhalen elke keer weer.... Waar is nou die foto van Rob met zn overhemd??
    Jullie maken nu al veel mee!! xx

• 11 Augustus 2015 - 23:19

José &Lies:

Super leuk om jullie tijdens de vakantie te volgen. Zijn we er gewoon een beetje bij

• 12 Augustus 2015 - 18:59

Bernadette :

Wat super gaaf om jullie verhalen te lezen.
    Zo fijn dat jullie genieten .
    Jullie hebben al veel gedaan en gezien.
    Geniet er nog lekker van.
    Ik kijk alweer uit naar het volgende verslag

• 12 Augustus 2015 - 19:02

Bernadette :

Ik had nog de groetjes voor Rob en de kids gedaan .
    Maar ik zag het niet terug in het verslag .
    Dus vandaar dit aparte kopje .