Betekenis van het woord regenseizoen is duidelijk - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Gezin Brandon - WaarBenJij.nu Betekenis van het woord regenseizoen is duidelijk - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Gezin Brandon - WaarBenJij.nu

Betekenis van het woord regenseizoen is duidelijk

Door: Kaar

Blijf op de hoogte en volg Gezin

12 Augustus 2015 | Nederland, Maassluis

Zo lig je na de olifantentrip nog aan het zwembad en zo komt het werkelijk met bakken uit de hemel.
Een bui dachten we, maar het hield niet meer op.
Net voor de bui had ik ons favoriete restaurant besproken en de tuk tuk dame besteld, HELLLUPPPP!!
Tun ( zo heet de dame in kwestie) nog maar een keer gebeld om te vragen of we met dit noodweer de weg wel op konden, ja hoor no ploblem.
Daar kwam ze voorrijden, de plastic ramen naar beneden gerold en een paraplu tussen het bestuurdersdeel en het passagiersdeel in. Op de accu zitten was echt geen optie dus lekker dicht tegen elkaar aan op de driepersoonsbank.
De straten stonden blank en bij een tegenligger gutste het water ons karretje in. Eenmaal aangekomen in het centrum moest zij ons afzetten in de hoofdstraat en wij nog 1 zijstraat inschieten.
Het water kwam tot boven onze enkels en de kakkerlakken kwamen uit de putten tevoorschijn, ieuwwwwww...
Maar... We hebben het weer gefikst en wederom heerlijk gegeten.
Na het eten heeft een jongen van de bediening met z'n paraplu een tuk tuk terug geregeld die voor de deur stopte.
Deze jongeman dacht dat hij ook noodweerprijzen kon rekenen, maar daar trappen wij niet meer in haha.
Uiteindelijk nam hij met minder dan de helft genoegen!
Nu lekker slapen, morgen rustig opstarten en om 14.30 de bus in naar Nan.
Het volgende avontuur tegemoet!

• 13 Augustus 2015 - 07:59

José & Lies:

Weer een super leuk stukje geschreven. Zie het al helemaal voor me. Hopelijk is het weer droog. Liefs