Junglebusrit - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Gezin Brandon - WaarBenJij.nu Junglebusrit - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Gezin Brandon - WaarBenJij.nu

Junglebusrit

Door: Kaar

Blijf op de hoogte en volg Gezin

13 Augustus 2015 | Nederland, Maassluis

Na ons regendansje van gisterenavond hebben we heerlijk geslapen.
Vanmorgen na het ontbijt lekker een paar uur in het zwembad gedobberd want op je bedje liggen was bijna niet te harden zo heet.
Met de taxi naar het busstation en als een gek op zoek naar de Subway. We wisten dat hij er zat, maar waar? En we hadden maar een half uurtje voor de bus vertrok. Uiteindelijk bleek er tegenover het busstation, wat zelf ook gevuld was met allerlei eettentjes, een winkelcentrum te zitten met onze broodjeszaak!
Wat smaakt een broodje tonijn heerlijk na een aantal dagen rijst als lunch zeg!
Hup de bus in, waar de airco overuren draaide en we het uiteindelijk zelfs koud kregen, voor een tocht dwars door het tropisch regenwoud. Prachtig landschap waar bergtoppen, dorpjes en rijstvelden elkaar afwisselden. De rijstijl van de Thaise buschauffeur verschilde niets met die van de tuk tuk drivers, en dat op deze route met regen gecombineerd zorgde ervoor dat we ook weer blij waren toen we veilig in Nan aankwamen na 6 uur.
Rogier kwam ons halen en bracht ons naar het resort.
Wat een paradijs! Het was al donker, maar zelfs in het donker is het betoverend! Midden in de jungle staan een aantal teakhouten huisjes die prachtig ingericht zijn. Buiten weet je niet wat je hoort, allemaal vogels, salamanders, krekels en zelfs apen!
Kas ( oud collega van Tine uit het Novotel) heeft heerlijk gekookt voor ons en na een warme douche lig ik heerlijk in bed m'n verslag te typen terwijl de regen op het houten dak druppelt en de geluiden van de natuur van alle kanten onze oren bereiken.
Fantastisch!
Wij gaan lekker slapen, ik kan niet wachten tot morgen om de gordijnen open te doen en al dit moois bij daglicht te bewonderen!

• 13 Augustus 2015 - 19:44

Rachel:

Wat een avontuurlijke verhalen zeg, ik smul ervan. Net een film hè waar je midden in zit. Morgen de jungle in, gaaf ! Ik wacht af...

Xx Rachel

Ha ha .. nu snap ik wie je grote vrienden zijn

• 14 Augustus 2015 - 09:25

Tine:

Leuk dat jullie nu bij Kas zijn! Jaja koken kan hij echt HEEL goed! Echt super leuk om jullie verhalen te lezen x Tine