Wat was het fantastisch! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Gezin Brandon - WaarBenJij.nu Wat was het fantastisch! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Gezin Brandon - WaarBenJij.nu

Wat was het fantastisch!

Door: Kaar

Blijf op de hoogte en volg Gezin

19 Augustus 2015 | Nederland, Maassluis

De laatste lettertjes typen. Best een raar idee...
Ik heb het idee dat we veel langer weg geweest zijn dan de 17 dagen.
Na het zwembad even op internet gezocht naar een noodle house dat hier in de buurt zou zitten volgens een Australiër die ik gisteren in het zwembad sprak. Die bleek hier om de hoek maar was gesloten toen we aankwamen, hier kwam m'n blonde haar weer even om de hoek kijken, als je dan het adres opzoekt zijn de openingstijden misschien ook handig om te weten...en ja een noodle house gaat hier gewoon om 10 uur 's morgens open en dan om 19 uur lekker sluiten.
Toen in een straatje tegenover het hotel een tentje binnengestapt waar zowel veel locals als buitenlandse mensen zaten. De kaart was even een dingetje, de tafels een nog groter dingetje ( plastic kleedje, krukjes erbij en een doos met bestek) maar we weten inmiddels dat dat niets zegt over de kwaliteit van het eten, in dit geval viel het een beetje tegen maar mijn papaya salade en de fried rice maakte veel goed!
Als toetje voor Belle een soort pannenkoek met banaan op straat gehaald en voor Loon een visburger bij de Mac Donalds.
Ontzettend veel beveiliging oo straat en je merkt dat je toch constant alert bent, dus snel weer terug naar het hotel en in de bar een kop koffie en thee gedronken wat dan nog duurder is dan de hele maaltijd.
De rugzakken worden langzaamaan weer gevuld, morgen om 8 uur vertrekken we met de taxi naar de luchthaven.
Het was een super vakantie waarin we ontzettend veel gezien, gedaan en beleefd hebben.
Ik heb m'n hart verpand aan het land en zijn bevolking en kom zeker nog een keer terug. Iets minder dagen Bangkok, nieuwe plekjes in het Noorden en nog een eilandje meepikken ofzo, nog lang niet uitgekeken hier!
De kleine oplichtpraktijkjes, muskieten in het Noorden en de aanslag in Bangkok vergeten we snel, de prachtige tempels, rijstvelden, accomodaties, gastvrijheid, heerlijke eten en niet te vergeten onze Tuk Tuk ritjes blijven voor altijd bij ons!
Dank voor jullie leuke, lieve en enthousiaste reacties en tot heeeel snel allemaal!
SAWADEEEEEEEE !!!! ❤️

• 19 Augustus 2015 - 18:33

Mary:

Wat heb ik een stukje meegenoten van jullie reis het erg leuk om jullie verhalen te lezen en fijn dat het zo bijzonder is geweest .
    Wens jullie een hele goede terugreis en kijk als ik bij je op de stoel lig naar je verhalen uit